teamcurious.blogg.se

Lite allmÀnt om livet pÄ hÀstgÄrd, mina hÀstar och trÀning/tÀvling.

Med lite hjĂ€lp 😊

Kategori: AllmÀnt

För nÄgon mÄnad sedan sÄ införskaffade jag mig en thermobar. Eftersom grabbarna till största del gÄr pÄ lösdrift sÄ vill jag att de ska ha tillgÄng till frostfritt vatten dygnet runt.
Men sen kom jag inte lÀngre...

Det har retat mig ett tag nu. SjĂ€lvklart nu, eftersom jag inte kan göra det sjĂ€lv 🙄.
Men idag fick jag hjĂ€lp och vi kavlade upp Ă€rmarna och nu stĂ„r den dĂ€r. 
Inkopplad och klar!

Lite provisoriskt Ă€nnu för att se att det Ă€r sĂ„ hĂ€r jag vill ha det. 
Grabbarna har kollat lĂ€get och druckit ur den bĂ„da tvĂ„. Monzan Ă€r som vanligt lite omstĂ€ndig med allt som inte Ă€r som vanligt, men om det ocksĂ„ Ă€r som vanligt sĂ„ Ă€r det snabbt övergĂ„ende. 

IkvĂ€ll bröt jag mot min egen regel. 
BĂ„da grabbarna har gĂ„tt en promenad. Först ut var Eddie som faktiskt inte har gjort nĂ„gonting sedan vi vurpade. Tror att han tyckte det var rĂ€tt sĂ„ trevligt att knata runt i mörkret och vara nĂ„gon annanstans Ă€n i hagen och i stallet. Meningen var att börja gĂ„ med honom efter att jag varit pĂ„ nĂ€sta Ă„terbesök. Men vi smygstartade 😁.

I söndags firade jag och Monzan 13-Är tillsammans. Vilken resa vi har gjort!
Min Ă€rrade gamla farbror. Min bĂ€sta vĂ€n i vĂ€rlden 🐮💖


Kommentera inlÀgget hÀr: