teamcurious.blogg.se

Lite allmÀnt om livet pÄ hÀstgÄrd, mina hÀstar och trÀning/tÀvling.

Lite ledsen idag 😔

Kategori: AllmÀnt

Jag trodde jag hade brutit ihop och förlikat mig med tanken redan.... Men jag hade fel 😞
Jag behövde bryta ihop en gÄng till!

I morse var det sÄ Àntligen dax att ultraljuda Monzans ben. Jag har varit instÀlld pÄ det vÀrsta tÀnkbara scenariot. SÄ det var egentligen skönt att fÄ bekrÀftat att jag hade rÀtt om skadan men fel om omfattningen.
Det Àr en rejÀl skada, absolut, men inte sÄ mycket som jag stÀllt in mig pÄ.
Ca 20% av fibrerna Ă€r skadade och det Ă€r rejĂ€lt förtjockat. 
Det sĂ€tter definitivt stopp för vidare tĂ€vlingskarriĂ€r och nu vĂ€ntar mĂ„nader av rehab. 
Men jag Ă€r glad över att fĂ„ behĂ„lla min krigare och han förtjĂ€nar ett gott pensionĂ€rsliv efter trogen tjĂ€nst ❀
Nu ska han gĂ„ pĂ„ lösdrift med Eddie och lĂ€ka ihop. Han fĂ„r skrittas korta stunder nĂ„gra gĂ„nger i veckan för att hĂ„llas pĂ„ glatt humör 👍


Kommentera inlÀgget hÀr: