teamcurious.blogg.se

Lite allmänt om livet på hästgård, mina hästar och träning/tävling.

Ljusare kvällar!

Kategori: Allmänt, Hänt på gården

En stor fördel med våren är att det blir ljusare på kvällarna. Ett plus när man har mycket att göra som ska göras utomhus.

Denna vecka har varit lite knölig med tid. Möten och långa jobbdagar har avlöst varandra. Men igår tog jag tag i lite saker igen. Jag tog bort ett staket i hagen. Det staketet har delat hagen i två delar, men den funktionen är numera onödig så staketet rök! Och vilken skillnad det blev 😊
Passade på att mocka hage eftersom vädret var strålande och jag ville vara utomhus. Fortsätter i helgen och ska försöka få in traktor med harv oxå om tiden räcker till.
Grabbarna fick bli pysslade utomhus och det slog mig att det måste köpas flugspray inom kort. På kvällen dyker bautastora myggor upp 😝


Kommentera inlägget här: