teamcurious.blogg.se

Lite allmänt om livet på hästgård, mina hästar och träning/tävling.

Meeeh!!!

Kategori: Allmänt, Hänt på gården

Allt är inte toppen när man har häst!
Jag, som tyckte det var toppen med en thermobar fick olika synpunkter på det från mina pälsklingar 🐴💕.

Monzan den lilla skitfarbrorn dissade den. Jag trodde att han drack ur den men så var icke fallet! Han blänger på den!
Den står på fel ställe, den är fyrkantig i stället för rund och så är den så fräck att den är grön. Tänker f-n inte dricka ur den sa han 😳

Nähepp!!.
Jag flyttade på den igår och gav honom ett alternativ att dricka ur. Under natten har han trotts allt kommit på att tempererat vatten var en bra grej 👍 för i morse var den nästan tom 😊
Och alternativet att dricka ur var kvar. Möjligen saknades några klunkar.

Men då kommer vi till nästa pajas! Och han sätter tänderna i den 🙈😱 Han har lämnat spår efter sig runt kanterna. Hela vägen... 🙈
Och han var inte speciellt diskret utan gjorde det helt öppet inför publik så att säga. Terrorist!

Här nånstans kände jag att jag ville slita mitt hår och ha en användbar högerarm.
Jag fick nöja mig med att muttra fula ord och skylla allt på november....

Så... för att skydda min investering så att de ska kunna ha vatten så som jag tänkt mig så är den tillbaka där jag ställde den från början. Den har även fått en "ram" för att skyddas mot massakerande unghästtänder.

Nu provar vi så här ett dygn eller fler beroende på hur det funkar. En surfarbror med åsikter och en unghästterrorist.
Jösses!!! 🙄😂




Kommentera inlägget här: