teamcurious.blogg.se

Lite allmänt om livet på hästgård, mina hästar och träning/tävling.

Väntans tider...

Kategori: Allmänt, Hänt på gården, Träning

Inte min grej liksom.... 🤔
Att vänta och sväva i ovisshet om saker, vad det än må vara gör mig frustrerad. 

Just nu väntar jag på två saker. Det som jag faktiskt hoppas händer först är att betongbilen ska komma. Det är lite fix kvar men snart så...
Det andra jag väntar på är veterinär besöket då Monzan ska ultraljudas. Inte för att han kommer att vara mindre skadad när jag vet. Men det känns bättre att veta exakt vad och hur mycket, och hur vi ska gå vidare. 

Men jag är sysselsatt under tiden 😊
I fredags flyttade mina grabbar ut dygnet runt.

De kommer in några timmar varje dag då de pysslas om. Monzan får sin prommis till postlådan och Eddie jobbas på töm eller lina.

Grabbarna passar på att snarka lite när de ändå har rumsarrest 🙃

I lördags fick jag ta över en körträning med Doris. Det var inte igår jag körde häst senast, men det var kul. Och det gick riktigt bra!

Jag har en träning till inbokad. Det här såg jag inte komma 🤣



Kommentera inlägget här: