teamcurious.blogg.se

Lite allmänt om livet på hästgård, mina hästar och träning/tävling.

Det är mycket nu....

Kategori: Allmänt, Hänt på gården

Den senaste månaden har varit helt skruvad. Det är mycket....🤪


Den här farkosten har varit här och levererat betong till mig. Varför ska nåt va enkelt liksom???
Man kan säga att det blev min födelsedagspresent. Alla har vi olika önskningar 😁

Två tävlingar är avklarade ur arrangörs perspektiv.  En körtävling och en distanstävling.  Den senare fick akut byta tävlingsplats pga skogsbrand. Det har nog aldrig tidigare inträffat, innebar en hel del merjobb,  men är nu avklarad!

Grabbarna har fått lite extra sommarlov. Monzan ska ju bara läka ihop så för hans del gör det inget. Han har gått lite sporadiska promenader och varit nöjd med det.
Eddie har jobbat på lite mer med lite olika övningar samt joggat lite. Varvat med en hel del vila.

Jag ligger lite efter i min plan och normalt sett hade jag varit tokstressad över det. Men nu kan jag säga så här; det stör mig. Men det är inte hela världen. Vi kommer dit vi ska ändå 😊

Från och med nästa vecka så blir det lite mer ordning igen. Då bör det vara lite lugnare. Mitt huvud bör ha återhämtat sig och med tur så kan kroppen tänka sig att samarbeta. 

Kommentera inlägget här: